Fans smeken WWE baas Vince McMahon om 11-voudig kampioen te laten gaan
Vince McMahon is terug in WWE en zou terug kunnen zijn om de grote beslissingen te nemen als het gaat om het nemen van personeel gerelateerde beslissingen.
Na recente speculaties vinden sommige fans dat hij Edge moet laten vertrekken, zodat hij zich bij AEW kan voegen. Edge keerde op wonderbaarlijke wijze terug naar WWE in 2020 tijdens de Royal Rumble en maakte na negen jaar een comeback in de ring. Sindsdien is hij regelmatig te zien in shows.
WWE moet kampioen Edge laten gaan zo smeken fans
Tijdens een aflevering van RAW in augustus 2022 in Toronto versloeg hij Damien Priest in het hoofdtoernooi. Nadat de show uit de lucht was gegaan, sprak hij zijn geboorteplaats fans toe en verklaarde dat hij van plan is om in 2023 met pensioen te gaan. De aflevering van SmackDown van 18 augustus 2023 vindt plaats in Toronto, wat leidt tot speculaties dat het gastheer zou kunnen spelen voor de laatste wedstrijd van de Rated R-Superstar in WWE.
Lees ook
‘Ik schudt mijn billen terwijl ik haar knock-out sla!’ Ex-Bellator ster over WWE rivaal
Ontslagen sexy WWE-vechter miljonair door deze pikante video’s en foto’s
Er verscheen een recent rapport waarin stond dat de WWE zeer verrast zou zijn als de 11-voudig wereldkampioen het bedrijf verlaat voor AEW. Grote sterren zoals Jon Moxley en Bryan Danielson hebben in het verleden hun WWE-contracten beëindigd om zich bij het bedrijf van Tony Khan aan te sluiten, wat leidde tot hoop onder de AEW-gelovigen.
Meest gelezen
Nederlander Aleister Black wacht op WrestleMania-plek: “Krijgt hij zijn kans?”
‘Dit ging te ver’ – Roman Reigns valt CM Punk keihard aan op RAW
“WrestleMania is gezet” – Brock Lesnar vs Oba Femi officieel bevestigd
