‘Hak je voet eraf!’ McGregor slaat terug naar aartsrivaal
Conor McGregor liet de ziekenhuisopname van Dustin Poirier vanwege een stafylokokbesmetting hem er niet van weerhouden een tweet met slechte smaak te maken.
Niet lang nadat McGregor de spot dreef met Poiriers foto van de grizzly-infectie die hem in het ziekenhuis had gebracht, verwijderde hij het bericht. Maar niet voordat het op een scherm kon worden gezet.
“Karma, de linkerpoot en helemaal haha hak dat ding eraf, bewaar het voor Halloween vriend hahahaha,” schreef McGregor. Slechts een dag geleden stuurde McGregor beterschap wensen nou ja, zijn versie van daarvan naar Poirier, schrijvend “genees snel smerig onderbroekje.”
Smerig onderbroekje
Als reactie hierop grapte Poirier: “Ben je klaar met het filmen van Roid House en ben je klaar om weer geslagen te worden?” Het wederzijdse respect van McGregor en Poirier in het openbaar eindigde tijdens de aanloop naar hun trilogie, waarbij McGregor de familie van Poirier verbaal aanviel.
Nadat McGregor zijn been brak in de tweede ronde van hun UFC 264, ontlaadde hij zich met een nieuwe stroom van beledigingen die een harde reactie van Poirier opleverde. Sindsdien hebben de twee online ruzie, hoewel Poirier een vierde gevecht heeft afgewezen.
Meest gelezen
Rechtszaken en miljoenengeschillen kelderen Pacquiao-Mayweather rematch
Kwasi verdedigt dubbele kroon tegen Hristov bij GLORY 109 Rotterdam
Ngannou zet zinnen op Verhoeven: ‘Either one, I would like to fight him’
